torstai 31. maaliskuuta 2011

Hot Stuff

Ajattelinpa minäkin osallistua tälläiseen hömppään kun bloggaaja kaveritkin on tehneet omansa, minä myös, minä myös... eli siis komeista miehistä tässä kaiketi on kyse, sellaisista jotka ns. käynnistää moottorit. Voisin kyllä veikata, että nyt tulee aika eri settiä kuin Marjalla ;D Valinnan vaikeushan tälläisissä haasteissa aina tulee eteen ja meinaa koitua kohtaloksi mutta heitänpä tänne nyt joitakin miekkosia, random järjestyksessä... here we go!

Shavo Odadjian, System Of A Down


Jarkko Martikainen


House M.D./ Hugh Laurie


Jackson Rathbone


Captain Jack Sparrow/ Johnny Depp


Shia Labeouf


Herra Ylppö


Colin Farrell


Tuomas Holopainen


Robert Downey Junior


Milo Ventimiglia


Will Smith


Santiago Cabrera



Olkoon tämä vaikka osa yksi... what a pack of bad boys...

1 kommentti:

  1. :D mä meinasin omaan blogiini sulle kommentoida, että mä tykkään siloisista teinipojista, sinä äijistä. Mutta löytyihän sun listalta monta mullekin kelpaavaa :P Herra Ylpön ja Colin Farrellin ainakin voisin lisätä omalle listalleni.. ja muutaman muunkin. Hih. Terkkuja! Mun on pitänyt montaa postausta kommentoida mutta olen jotenkin niin sippi ja lamaantunut kaikista työasioista etten saa vaan aikaiseksi.. just ja just oman blogin saan päivitettyä. Mutta siis terkkuja <3 IHANAA kun on tulossa viikonloppu!

    VastaaPoista