sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Vapun työt

Jou!

Tänään on ollut varsin mukava puuhapäivä; oon pessyt pyykkiä ja kuivattanut niitä tuossa sisäpihalla. Äidiltä saatu bougainvillea "vera deep purple" on ollut pitämässä pyykeille seuraa ja nauttinut suorasta auringonpaisteesta. Kun saan pyykit kuivaustelineiltä takaisin paikoilleen ajattelin tehdä viikkosiivouksen, idea tuntuu varsin viehättävältä, koska omistan nyt myös varsin hienon mopin. Siivous on kyllä osittain ainakin välineurheilua.

Ja hömppärintamalla on myös uutta; ostin eilen kuningattarenpäivän kunniaksi uuden puuterin ja meikkivoiteen make up foreverilta. Puuteri ainakin vaikuttaa varsin mainiolta vaikken vielä ole päässyt kunnolla testaamaan sitä. Oon myös tässä tehtyn nettitutkimusta hyvästä aurinkosuojallisesta kevyestä ja herkälle iholle suunnatusta päivävoiteesta. Kovasti mua kinnostaisi esimerkiksi yes to carrots-merkin rasva, samalla merkillä on myös kurkku-sarja joka kiinnostaa mutta siinä ei ole sitä aurinkosuojaa joka melkein olisi kyllä tälle iholle must. Mutta ehkä jos kurkkusarjasta olisi putsit ja porkkanasarjasta rasva. Toinen mielenkiintoinen tuote on Fresh soy-tuotteet mutta niitä oon lähinnä nähnyt verkkokaupoissa. Ja hei, ehdotuksia otetaan vastaan jos teillä on vinkkejä!!

oon kuunnellut aika paljon musiikkia viime päivinä ja löytänyt taas joitakin uusia artisteja ja pariinkin kappaleeseen oon alkanut automaattisesti suunnittelemaan koreografioita eli eiköhän sitä pidä taas lähteä tanssitunneille kun tulee Suomeen.

Mut joo, eiköhän tässä voi vähitellen alkaa laittamaan ruokaakin; kukkismuussia ja kalaa. Eilen meinas taas käydä vähän hassusti noiden ruokaostosten kanssa, jumbo oli mennyt tuntia aikaisemmin kiinni ja täällähän ei kaupat ole auki sunnuntaisin. Onnneksi sentään tajusin käydä tsekkaamassa marktin kulman AH:n ja sain sieltä näille parille päivälle sapuskat. Mut kyllä jumbo on vaan enemmän mun makuun: paljon parempi valikoima, halvemmat hinnat ja varsinkin paljon enemmän tilaa kassoilla.. mua ärsyttää täällä se, että kassojen jälkeen ei oo omaa tilaa pakata vaan seuraavan tyypin ostokset vaan lämätään siihen sun juttujen päälle. Tulee turhan kiireellinen tunne, shoppailu on kuitenkin ainakin potenttiaalisesti kivaa vaikka kyseessä olisikin "vain" ruokakauppa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti