sunnuntai 20. helmikuuta 2011

I can’t stop now I know who I am

No juu nytpä alkaa taas asiat rullaamaan tässäkin päässä; flunssa laaantuu ja energiat alkaa palaamaan. Karppaaminen kannattaa, olen saanut taas painoa pudotettua ja sopivaa kutistumistakin on havaittavissa. Tähän olen tyytyväinen. Tästä olen riemuissani. Opiskelut sujuu, kunhan vielä saisi suunsa avattua tutorialissa =)

Virkkaus innostaa taas. Löysin ihanan käsityöblogin, josta löytyy inspistä vaikka mihin prokkiksiin. Nyt teen itselleni kukkahuivia. Noita tulee tehtyä taas varmaan jokunen, haluan itselleni ainakin parista erilaisesta langasta versiot. Hankin itselleni myös vesivärit. Kaikenlaista luovaa ja konkreettista järjestelen äärimmäisen abstraktin opiskelun vastapainoksi.

Musiikkikin inspiroi paljon. Löysin CMX:n, taas. Tajusin kuinka paljon olen kaivannut cloaca maxima I aikaista tuotantoa vasta kun aloin käymään sanoituksia läpi, vain hetkise ehdin lukea ennen kun tajusin laittaa musat ja hoilaamiset päälle. "minä on sinä ja sinua varten, sinä on minä ja minua varten..." Siinä sitten menikin jokunen tunti kun kävin tuotantoa läpi, kappele sieltä ja täältä. Vanha talvitie saa edelleenkin aikaan kylmiäväreitä ja kaikkivaltiaan " valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa.." samoin kuin vallan haamujen "ja me nousemme kauneuden temppeleihin ja me nousemme päivän jo mentyä ja me nousemme suurelle vuorelle ja me nousemme aina vaan.." luo suorastaan hartaan/uskonnollisen tunnelman.. Kaikenlaista muutakin musiikkia olen kuunnellut, jostakin syystä mm. viikate iskee täällä maailmalla äärimmäisen vahvasti.. unholan urut soi leimussa ja ah ahtaissa ajoissa.

Kiitoksia Rebelle inspiraatiosta, oon taas alkanut kuvittamaan musiikillisia kokemuksiani, osa on ihan vapaata tulkintaa ja osittain pyrin tuottamaan ohjeiden mukaisia tuotoksia elikkä viinipullon etikettejä, jotka saavat inspiraationsa jonkun artistin/bändin musiikista. Tulossa on ainakin CMX (ylläri), Viikate, Tuomari Nurmio ja Lady Gaga.

Naapurit on metelöineet vähän enemmän kun normaalisti viime aikoina joten ilahdutan heitä heleällä lauluäänelläni. Suomalaista heviä ja muita suosikkeja myös soitan vaikka eihän nää läppäritkaiuttimet kanna ääntä tarpeeksi pitkälle, onneksi omat äänivarat kompensoi. Pitää sitä vähän muistuttaa äijiä että tässäkin huoneessa joku asustaa. Ei sitä jaksa olla ylikohtelias jos muut vaan mekastaa.. kuulkaas pojat, niin se metsä vastaa ...

=D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti