lauantai 5. helmikuuta 2011


Tyttölinjalla jatkan ja teen tälläisen päivitykspostauksen tällähetkellä käytössä olevista hiustenhoitotuotteista. Kun intouduin vaihtamaan hiustenväriä niin tietenkin vaihtoon menee myös ostittain nuo hiustenhoito tuotteet. Muistin onnekseni pakata mukaan suoristusraudan niin saa jonkinlaista frisyyriä täälläkin kasailtua. Niin ja suoristusrautahan vaatii kanssa omat stuffinsa. En jaksanut tuotteita mosae forumin kruivatia kauempaa alkaa metästelemään mutta ainakin alustavasti olen kaikkiin todella tyytyväinen. John Friedan brilliant brunette/liquid shine shamppoo ja hoitoaine. Got2b shine lakka, karkkituoksustaan tunnettu, studioline silk&gloss (tuntuu olevan joku kiiltoinnostus)suoristusrautasuoja, guhlin mantelia sisältävä hiuksiin jätettävä hiushoide.. Suomessahan vakkarikäytössä on lähinnä tigin ihkutuoksuisia tuotteita, kiva täällä vähän kokeilla uudenlaisia jutskia. Mulla oli aikaisemmin täällä käytössä Friedan blonde-linjan hoitoaine ja koska olin siihen kovin tyytyväinen päätin kokeilla nyt tuota brunettelinjaa. Ja kuten sanottua hyvältä vaikuttaa. Noihin kiiltolupauksiinhan tulee aika kriittisesti suhtauduttua mutta tuo taitaa oikeasti lisätä jotain extrakiiltoa ja näyttäisi siltä että nyt hiuksissa alkaa myös näkymään ne erilaiset ruskeat sävyt, alkuun kun tämä oli lähinnä mustahko.

Ja jos sitä hieman harhaantuu hiusteemasta niin olen tässä tosiaan tutustunut noihin graffiti nails-lakkoihin. Mulla on isadoran musta sekä jonkun halpismerkin sininen cracked look-lakka. Ihan mielenkiintoisia efektejä noilla saa luotua vaikka kyllä mun mieleen enemmän on vaan perusvärikkäät kynnet. Nuo on kyllä siitä kätevät että niissä ei helpolla näy pienet kulumiset tms. Mut se tuli kyllä opittua että nuo kaipaa päälleen vielä kerroksen kaksi päällyslakkaa muuten grafittikerros hieroutuu veks alta aikayksikön. Oon esimerkiksi tässä pitänyt nyt sitä sinistä pintalakkaa pinkin päällä ja efekti on aika hauska kun kynnet näyttää välillä violeteilta ja välillä taas kerrostumat erottuu oikein kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti