sunnuntai 27. helmikuuta 2011

uudistumisia

Kuten näette olen hieman uudistanut blogin ulkomuotoa. Vaikka pidin todella paljon aikasemmastakin nyt oli vaan aika muuttaa, muuttua ja uudistua. Vähän sama juttu kun mun hiusväri, oli vaan aika kypsä muutokselle. Mutta niin takaisin blogiin, täydensin tässä myös profiilin ja lisäsin seuraamani blogit myös muiden nähtäväksi. Näin eikai tässä tästä teemasta enempää.

Tänään on ollut oikea sunnuntaipäivä. Nukuin liian pitkään, heräsin hitaasi kahvin ja nettikeskustelujen parissa, kokkailin ja tein kävelylenkin. Intouduin kävelemään yhteen minulle vielä vieraaseen puistoon ja tietenkin pimeys laskeutui minun siellä yksin seikkaillessa.. kuulostaa niin multa, kappas on pimeää ja olen vieraassa paikassa. Mutta eipä hätiä mitiä, hienosti osasin suunnistaa kotia kohti ja tulihan nähtyä upeita uusia kulmia. Lupasin itselleni että menen tässä lähitulevaisuudessa myös päiväaikaan kuvailemaan tuonne. Ja kunhan keli tästä hieman kuivuu (ehkä toiveajattelua)menen kyllä tuonne puistoon piknikille jonkun kirjan kanssa ja miksei kaveriporukallakin.

Niin ja otinhan mä jotakin kuvia tältäkin seikkailulta.
Rouheeta

Karnevaalikausi lähenee

Uutta ja vanhaa

Tyylikästä

"mustat siivet yli taivaan"

"... kirkot auki taivaaseen..."

Terveisiä Suomeen, joo-o on se nurmikko

" et ole koskaan paikassa vaan paikka on aina sinussa "

Kappas, on pimeä

Kotikulmilla jo



... lainaukset Yrjänältä, tietenkin ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti