lauantai 20. elokuuta 2011

oh, ensin ajattelin kirjoitella työjutuista mutta enpä taida jaksaa.. Jouduin siis töissä pitämään ihan kuria parille ääliö pojalle joista tuli täysin mieleen omat menneisyyden haamut, siis kolme kappaletta teinipoikia jotka hyppi täysin silmille kun yritin opastaa.. oli hehkeetä. Onneksi nyt oli poikkeuksellisesti tämä päivä vapaata, että ehtii vähän ladata akkuja huomista varten.

Oon harrastellut virkkauksia eilen illalla ja tämän päivän. Sain tehtyä yhden lahjan ja olen jo aloittanut joululahjojen suunnittelua. Oon havainnut että hauska luova ja konkreettinen tekeminen antaa huomattavasti virtaa arkeen. Parina viime vuotena kun olen harrastanut noita itse-tehtyjä-lahjoja, olen ollut aina ihan pinteessä lahjojen kanssa parina joulunalusviikkoina. Jos osaisi aloittaa hommat tarpeeksi ajoissa voisi tekemisestä nauttia pitempään, eikä olisi sitä karseeta hässäkkää.

Oon myös taas suunnitellut maalausprojekteja, eli niitäkin voisi alkaa hahmottelemaan. Ja ainiin, olen myös suunnitellut yhtä veistosta ja muutamat sisustuselementit talvea varten. Veistoksesta tulee sarvipää, ehkä enemmän hirvi kuin paholainen, sarvet on mutta naama puuttuu. Teemaltaan haluan siihen sitä "metsänlumooja"-aihepiiriä. Kiinnostaisi kokeilla saisiko sellaiseen muoviseen vappunaamariin valettua kipsiä. Jos se ei onnistu niin pitää keksiä vaikka vaan joku ovaalinmallinen valuastia. Pitää myös keksiä miten saan puiset sarvet kiinnitettyä siihen naamaan. Pähkättävää vielä riittää mutta toivoisin että saisin tuon työn tehtyä tässä syksyn aikana niin että saisin sen jonnekin huoneen seinälle tms. auttamaan tieteellisissä haasteissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti