maanantai 24. syyskuuta 2012

Ruusufinni: käytössä nyt 1

No nyt kun on pohjustettu hieman omaa ruusufinni taustaa ja kokemuksia pääseen käsiksi siihen, mistä todella halusin kirjoittaa eli tuotteista jotka ovat tällä hetkellä kokeilussa ja tuotteista jotka vaikuttavat lupaavalta.

Olen sellainen tyyppi, että minulla kestää monessa jutussa vuoden päivät pidempään kuin muilla siirtyä johonkin uuteen tuotteeseen tai tutustua johonkin bändiin tms. Joten ei ole yllättävää, että mineraalimeikkien kanssa kävi aikalailla samalla tavalla. Useampi ihminen oli niitä minulle suositellut mutta olin tyrmännyt kaikki ehdotukset kunnes sitten jokin aika sitten aloin tekemään pienimuotoista googlettelua ja päätin tilata kokeiluun lily lolon meikkejä. Tarkemmin tuotteet olivat Blush Away (punaisuuden peittoon käytettävä, puuterimainen peiteaine) ja Foundation (puuterimainen meikki"voide").

Täytyy sanoa, että alkuun jännäsin sitä, miten ihoni suhtautuu kabukilla sivelyyn ja niinhän siinä käy, että hetken kasvot hehkuvat mutta hehku laantuu varsin pian. Muuten minulla on käytössä hyvälaatuinen kabuki eli syypää ei ole liian karkea sivellin vaan ihoni yksinkertaisesti on niin herkkä, että pienikin sively (voi) aiheuttaa hehkumista. Tykästyin näihin tuotteisiin todella paljon ja olenkin jo tilannut samalta merkiltä muutaman luomivärinkin. Mineraalimeikit ovat todella kestäviä niin tuotteina kuin meikkinäkin.

Jonkin aikaa meni tottua meikeillä tulevaa kevyempään meikkiin, niin monta vuotta olen tottunut latomaan kasvoille sellaisen paksun kerroksen meikkiä että ei ihme että totutteluun meni hetki. Nyt paluu nestemäisiin meikkivoiteisiin tuntuisi hankalalta. On ihanaa, että meikki pysyy kasvoilla hyvin, ei esimerkiksi mene ihan pilalle jos täytyy niistää nenä tms.




1 kommentti:

  1. Mineraalimeikit on PARASTA. Mä olin kanssa tottunut lätkimään hillittömät kerrokset meikkivoidetta iholle teinivuosien aknen seurauksena ja alkuun mineraalipuuterin käyttö hämmensi tosi paljon ja kävin vähän väliä tarkastamassa peilin edessä, että onko peittävyys vielä kunnossa. Mä diggaan myös siitä, ettei mineraalipuuteri imeydy samalla tavalla ihohuokosiin kuin esim. meikkivoide. Harmi tosin, ettei Lily loloa tai mun käyttämää meow cosmeticsia voi ostaa tavarataloista, olisi niin ihanaa päästä lääräämään niitä värisävyjä iholle ennen ostopäätöstä.

    VastaaPoista