maanantai 8. marraskuuta 2010

ihanuuksia

Rotsi

Hanskat

4 kommenttia:

  1. Hei Susanna !
    Kiva kun kommentoit ihan ulkomailta asti.
    Mahtavia kuvia olet esille laittanut.

    Minä olen tällainen "käsityöhullu" ja joka päivä pitää olla jotain uutta näytettävää.
    Uskomatonta että kävijöitä on jo 28000, vaikka blogini on ollut olemassa vasta reilut 7 kuukautta.
    Hyvää jatkoa Sinulle !

    VastaaPoista
  2. Hey! En oo saanut omia käsityökuvia juurikaan vielä nettiin mutta vähäsen oon alkanut harrastelemaan virkkausta, mikä onkin aika jännää koska olin koulussa aina puutöissä, ihan uusi maailma aukeaa siis! Tavoitteena olisi kuitenkin tilata vanhemmilta ja tädeiltä kuvia Suomessa sijaitsevista töistä ja latailla niitä ravelryyn ja varmaan myös tännekin, kunhan kerkeilee.. ravelryssä olen kielopioni nimimerkillä =)

    VastaaPoista
  3. täällä on aivan julmetusti kaikki ihania, ehkä hieman arvokkaitakin pikkupuoteja mutta myös tosi hyvin varustetut tavaratalot ja edukkaampia puoteja.. yleisesti vaatteet on suht samaa hintaluokkaa kuin Suomessa, paitsi en usko että olisin saanut esim. tuollaista rotsia samaan hintaan Suomessa.. eli siis shoppaajan taivas, jossa voi panostaa laatuun ja/tai tehdä hyviä löytöjä.. suurena kiusauksena itelle on nuo lukuisat puodit jotka erikoisuu pelkästään asusteisiin, on koruja, laukkuja, huiveja... ja täällä päin tuntuu olevan paljon enemmän valinnanvaraa tyyleissä ja väreissä..

    VastaaPoista