keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Lukuja

Opiskelujuttujen lisäksi oon lueskellut aika paljon kirjoja täällä. Listaanpa:
- Pratchett: Intresting times
- Pratchett: Witches abroad
- Tolkien: The Hobbit
- Martinez: Monster
- Gaiman: Neverwhere

Ja nyt oon lueskellut Pratchettin The Colour of Magic/The Light Fantastic-yhdistelmää mut ehkäpä pitää keksiä jotain muuta, koska olen lukenut nuo aikaisemminkin ja Intresting times oli kuitenkin jatko näihin kirjoihin ja jotenkin Rincewind-hahmona kyllästyttää hieman. Ehkäpä sitä vois lisää Gaimania, vaikka ne onkin sellaisia kamalan ihania juttuja.

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Ah Gaiman <3 Neverwhere on yksi mun ehdottomista Gaiman-suosikeista.
    Rincewind ärsyttää muakin, on ärsyttänyt ihan ekoista kirjoista lähtien.

    VastaaPoista
  3. Mua se ei oo ärsyttänyt aikaisemmin mutta nyt kyllä tökki.. Täällä ei ollutkaan niin hyvää Gaiman valikoimaa kuin Aachenissa joten ostin vielä yhden Pratchettin.. alkaa vissiin olla koko sarja kasassa =) Niin ja tuo "uusi" on Going Postal. Vaikuttaa hyvältä!

    VastaaPoista